W

Het antwoord op al uw vragen. Zit uw vraag/antwoord er niet bij stuur dan een mail naar info@lvly.nl

WAT IS DE LEVERTIJD

Wij verzenden de topper binnen 1-3 werkdagen na bestelling, de rest hangt afgelopen van Postnl. Op maandag, woensdag en vrijdag maken wij de ontwerpen en op dinsdag of donderdag produceren en verzenden wij de toppers.

MIJN TOPPER IS GEBROKEN

Wij pakken de toppers stevig in, maar soms zijn ze bij Postnl een beetje lomp. Komt de topper gebroken aan, neem dan meteen contact op zodat wij het kunnen fixen. De toppers zijn van breekbaar materiaal, dus zet ze op het laatste moment op de taart en ga er voorzichtig mee om. Komt de klant de taart ophalen, geef de topper dan los mee. Zolang de topper normaal behandeld wordt kan er niks mee gebeuren, ze breken niet spontaan.

IK HEB EEN GEPERSONALISEERDE TOPPER BESTELD KAN IK DEZE RETOUR STUREN

Nee, deze topper is speciaal voor u gemaakt en kan niet retour

HOE VER VAN TEVOREN MOET IK BESTELLEN

Minimaal een week! Dan kunnen wij het nog oplossen als de topper gebroken aan komt en Postnl levert nogal eens later dan verwacht. Als last minute bestellingen te laat of gebroken aankomen dan kunnen wij helaas niets voor u betekenen. Voor België zou ik rekening houden met minimaal 10 dagen van tevoren

UIT WELKE KLEUREN KAN IK KIEZEN

Op de website staat bij iedere topper bij de 2e foto een kleurkaart

KAN IK MIJN BESTELLING OPHALEN

Nee, sorry maar wij hebben al meerdere keren zitten wachten op mensen die niet op de afgesproken tijd kwamen. Wij weten dat U zeker op tijd zult zijn, maar het is voor ons logostiek niet te doen, omdat wij ook andere bezigheden hebben.

KAN IK EERST HET ONTWERP KRIJGEN VOORDAT IK BESTEL/BETAAL

Nee, sorry het ontwerpen is het meeste werk en dat doen wij echt pas als wij de opdracht/betaling hebben gekregen.

HOE KAN IK EEN CUSTOM MADE/GEPERSONALISEERDE TOPPER BESTELLEN

Stuur een mail met uw wensen en wij zullen een prijsopgave sturen. Als dit akkoord is dan sturen wij een link voor de betaling.

WAAROM IS EEN GEPERSONALISEERDE/CUSTOM MADE TOPPER DUURDER DAN DE TOPPERS OP DE WEBSITE

Deze toppers worden speciaal voor u ontworpen en dit kost veel tijd.

WAAROM ZIJN DE VERZENDKOSTEN HOOG

Sorry, voor het antwoord op deze vraag verwijzen wij u naar Postnl, wij verdienen namelijk geen dubbeltje aan het verzenden.

IK KRIJG GEEN BEVESTIGING VAN MIJN BESTELLING

Deze berichten worden automatisch verstuurd. Check uw spam, zit de mail daar ook niet in dan heeft u hoogstwaarschijnlijk een verkeerd e-mailadres ingevuld

KRIJG IK EEN TRACK AND TRACE

Standaard wordt onze post met Zakelijke post verstuurd, om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Wilt u toch Track and Trace dan kunt u dit bij de bestelling aanvinken, deze kosten liggen hoger.